En Güzel Kötü Karakter Harley Quinn

Harley Quinn, En çılgın, çatlak ve Jokerin sevgilisi olarak tanıdığımız. İnanılmaz tatlı ve seksi bir karakterdir. Sorunlu bir çocukluk yaşatan DR Quinzel psikolog olarak çalışmaktadır. Tabi o dönemlerde Batman bizim kral Jokerimizi yakalamıştır ve sorunlarında yardımcı olması için Quinzel yardımcı olmaktadır. Normalde doktorun hastasını iyileştirmesi gerekirken DR Quinzel yavaş yavaş Jokere aşık olmaktadır. Tabi aşkı bilirsiniz ne kadar saçma bir şey olduğunu insana hiç yapmaması gereken şeyleri yaptırabiliyor. Tabi buradaki olay biraz da çocukken yaşadığı sorunların bastırılmış hali Jokerle çıkmış olabilir.
Doktor iyi bir niyetle sevdiği adama yardım etmek isteyerek -Benden bir isteğin var mı bay J der. Bizim Joker zaten çatlak, makineli tüfek istiyor. Hayır garip olan Quinzel veriyor, aşkın saçmalığı varan bir. Daha sonrasında Joker kurtuluyor ve doktorumuz -Senin istediğin her şeyi yaptım seni seviyoruuum diyor. Beni öldürecek misin diyor.
Joker, hayır seni öldürmeyeceğim, canını yakacağım diyor ve veriyor doktorun kafaya elektiriği. Kadın çıldırmış tabi Joket’in aşkından yine vazgeçmiyor peşinden koşuyor. Joker ergen tavırlarla beni gerçekten seviyormusun, benim ölür müsün diyor. Bizim Harley zaten elektiriği yedikten sonra dahada kafası gidiyor. Ölürüm tabi lan falan yapıyor, bir süre ergen cilveleşmelerinden sonra Quinzel Kimyasal maddelere falan atlıyor işte senin olmadığın bir dünyada ben yaşayamam havalarında. Joker sırtını dönmüş giderken, birden aklına geliyor. Lan ben bulmuşum kendim gibi çatlak karıyı daha ne istiyorum diyor ve peşinden oda atlıyor. Garip olan kimyasal maddeden çıkardığı Quinzel’i bildiğin öpüyor. Çamur çökek içinde kadın, iğrenç sahnelerdi.

Sonrasında Jokerle yaşadıkları dahada çılgın hayatlar doktorumuzu bizim sevidiğimiz o psikopat, tatlı, mıncırık Harley Quinn‘e dönüştürür. Renkli kıyafetleri sempatik hareketleri ve kurabiyesi ile Marvell karakterlerinin en popüler ve sevilenleri arasındadır.
Tabi iki çatlak karakter bütün Gotham’ın altını üstüne getirmektedirler. Zaten profesyonel kötüler zirvesinde liderlik yapan Joker vur patlasın çal oynasın yaşarken karşılarına birden ulu Batman çıkar. Batman’ide yabana atmamak gerek tabi adam parasıyla süper kahraman, hani öyle örümcek ısırığı radyoaktif ışınlar vs yok.
Senin çaldığın şey onun, hani düşün. O olmasa sen kötü olmayacaksın. Joker ve Harley ablamız yine standart rutin soygunlarından birisini yaparken Batman çıkageliyor ve kaçarlarken arabaları kaza yaparak denize uçuyor. Tabi Joker hemen topuk, Harley arabada kalmış boğuluyor. Paralı kahramanımız denize atlar ve Harley Quinn‘i denizden çıkarır. Orda küçük bir öpüşme sahnesi var, bizimde içimize bir kurt düştü bunlar bir filmde yakınlaşabilirler mi diye. Ki sonradan onuda yaptılar, küçük bir araştırma sonrası bulunabilir.