Yedpa Su

Yedpa Su Nedir?

Aslında bende bilmiyorum su markasımıymış bir mahallemiymiş neymiş. Birileri burada toplanıp dükkanmı aşmış facebooktan bir arkadaşta yedpa su satınca ilk 10 sırayımı almış napmış. Öyle bir şeyler. Hayır su dediğin bilindik bir şey olur. Aranma hacmi olur bir şey olur. Makaleyi şeylerle doldurum. Al bir de küfür koyayım mk. Bu kadar alakasız bir siteye su makalesi koydunuzzya Allah size yedpa su versin.

Su Yedpa’dan sorulur

Su satışlarında bir ilk, susadınız mı? yedpa su diye google’da aratın ilk 10 sonuç sizi hep aynı kibirli arkadaşa çıkarıyor. Dağların doruğundan getirilen su ile içiniz ferahlasın. Ben ne kadar işsiz bir insanım allahım ibneliğine makale yazdırıyorlar bana. Dur bir su içeyim, bir su alabilirmiyim acaba, yedpa olsun please. hhahaha.
Neyse tamam uzatmıyorum. Kardeşim, aranma hacmi olmayan sitelerin üst sıralara çıkışı kolay olur, yorumda dediğim gibi rakibin yok. Kimse internete yedpa su ile alakalı makale yazmasa sen yazarsan gelip seni bulur.

35 000 sonuç çıkıyor anahtar kelimede. Onlarda yedpa dan geliyordur.
Ama tebrik ederim yinede özgüvenini sevdim, karşiiim. Dumpper